De ce optimizarea SEO este importantă pentru afacerea ta?

De-a lungul anilor de la inventarea primului motor de căutare, SEO (Search Engine Optimization în traducere) a fost lăudat, interpretat greșit, prea simplificat și chiar ocazional stigmatizat. Atât de mult, încât chiar și cei mai pricepuți proprietari de afaceri nu înțeleg pe deplin importanța optimizării SEO pentru afacerile lor.

Optimizarea SEO este importantă pentru afaceri, deoarece oferă organizațiilor vizibilitatea de care au nevoie pentru a atrage clienți în această eră digitală. 81% dintre clienți și 94% dintre cumpărătorii B2B vor efectua căutări online înainte de a efectua o achiziție, astfel încât mărcile care nu au o prezență online puternică se vor afla în spatele concurenței.

O strategie SEO puternică va permite mărcilor să își poziționeze site-ul web și conținutul lor extrem de pe SERP-urile pentru cuvinte cheie relevante, astfel încât să poată atrage atenția potențialilor clienți și să le aducă în pâlnia de vânzări.

Ce este SEO?

SEO descrie strategia pe care brandurile o folosesc pentru a-și face conținutul mai atrăgător pentru motoarele de căutare. Vizitatorii pe care site-urile le primesc din motoarele de căutare îl numim trafic organic sau trafic din SEO. Cu toate că algoritmul Google nu este public, sunt câteva aspecte pe care profesioniștii în optimizare SEO le cunosc și le pot implementa pentru afacerea ta: content de calitate, optimizarea arhitecturii site-ului și conversiilor sau crearea unor pagini concentrate pe utilizator printr-o experiență bună pentru acesta (UX/UI).

Experții în optimizare SEO au descoperit două tipuri principale de strategii: optimizare on-page și off-page. Una se referă la ceea ce poți să faci direct pe propriul site, să te conformezi cerințelor și standardelor impuse de motoarele de căutare, iar cealalta, de off-page, se referă la citările și menționările afacerii tale pe internet.

O strategie SEO bine dezvoltată va încorpora atât SEO on-page și SEO off-page.

Pentru SEO on-page, strategia va include producerea de conținut legat de cuvinte cheie cu valoare ridicată și apoi optimizarea conținutului pentru a se asigura că motorul de căutare știe la ce se referă conținutul. În această etapă este important să acordați atenție titlurilor, etichetelor alt, meta descrierilor, URL-ului și plasării cuvintelor cheie.

Pentru SEO off-page, este important de știu că putem câștiga link-uri pentru afacerea ta în presa locala sau națională, directoare web sau de anunțuri, colaborări cu afaceri similare sau din nișa noastră și asa mai departe. Acest link-uri se numesc backlink-uri și sunt importante deoarece, dacă provin din aceeași industrie, ne va ajuta să urcăm în clasamentul Google mai ușor pe cuvintele cheie pe care le dorim.

De ce este SEO important pentru afaceri?

Google analizează o varietate de factori diferiți atunci când alcătuiește clasamentul site-urilor web care apar pe pagina de rezultate (adică SERP – Search Engine Results Page). Google își adaptează algoritmul să servească pagini web relevante pentru utilizatorii săi. Cei care caută informații pe Google în mod constant îl ajută pe Google să înțeleagă relevanța rezultatelor. Potrivit unui studiu Smart Insights din septembrie 2016, prima poziție câștigă aproximativ 30% din clic-uri și scade până la 12 la sută pentru poziția numarul trei. Restul rezultatelor de pe prima pagină primesc undeva la 2 procente din clic-uri.

Diferența dintre site-urile de top și cele de rang inferior indică în mod clar că brandurile care doresc atenția clienților online trebuie să-și sporească clasamentul. Ecosistemul digital devine rapid o parte esențială a canalului de vânzări pentru aproape toate întreprinderile. Aproape jumătate dintre comercianții cu amănuntul spun, de asemenea, că clienților le place să cerceteze online, chiar dacă ajung să cumpere într-un magazin. Brandurile trebuie să acorde atenție SEO pentru a se asigura că vocea lor este văzută de potențiali clienți în online.

SEO a devenit o componentă critică pentru succesul online al afacerilor. În timp ce o mulțime de oameni încă mai cred că de SEO ca un fel de hocus-pocus, cei, care lucrează în mod corespunzător SEO în strategia lor de marketing online, se bucură de astfel de beneficii de SEO pentru afaceri ca creșterea traficului și conversii, vizibilitate, credibilitate, brand awareness și o mai bună înțelegere a comportamentului clientului.

Motivele pentru care SEO este important pentru afaceri sunt destul de extinse, abordarea SEO este destul de importantă. Nu există două campanii SEO care sunt exact la fel. Fiecare afacere se încadrează într-o nișă sau industrie Și fiecare industrie are propriul său public țintă și propria terminologie, obiectivele sale specifice și, cel mai important, factorii specifici de clasare. Modul în care SEO vă ajută afacerea depinde în mare măsură de cât de bine este familiarizat specialistul SEO cu industria dvs.

Leave a Comment

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Call Now ButtonApelează-ne